jag hittade det jag sökte

publicerat i Vardagsliv
God kväll på er gott folk!

Dags att ta upp bloggandet igen kanske.. Har ju inte bloggat så mycket nu på sistone. Har varken haft tid eller lust. Jag gör så mycket om dagarna. Kan man ju tro. Men det gör jag inte. Jag äter, jobbar, vilar, ser på tv, och sover. Skulle behöva klämma in lite annat däremellan.

Idag har jag iallafall umgåtts med Madde. Först var vi här hemma en stund. Tittade lite på tv.. sen gick vi iväg in till stan och käkade lite food på mcdonalds. Efter det gick vi en sväng på stan och jag köpte en grej som jag har letat efter länge, nämligen Chailatte/te-pulver. Vi drack det alldeles nyss. Hur gott som helst!

Nu har hon åkt hem och jag ska strax göra mig redo för en god natts sömn. Förhoppningsvis. Klockan är ju inte så mycket än, så jag hoppas att jag inte behöver ligga vaken i flera timmar innan jag somnar. Kanske ska sätta på en film att somna till? För det lyckas jag alltid göra. Jag tror inte jag har varit vaken en hel film någon kväll.


Kommentarer
Postat av: madde

http://tattoologist.com



jättebra sida med massa tattoos=)

2011-01-14 @ 10:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen