inflyttningspresent

publicerat i Vardagsliv
Ni som hade tänkt att köpa inflyttningspresent till mig och min blivande make så har JAG gjort en lista här nu på vad vi behöver:

Överkast till en säng som är 160 cm. Finns jättefina (och tyvärr dyra) på Indiska som jag vill ha. Oskar vill också ha. Han vill nog ha mest tror jag.

Blommor. Vi älskar ju orkidéer, men om ni vill vara smarta och se lite framåt så finns det jättefina plastblommor också. Då slipper de vissna som de lätt gör i detta hushåll.

Riktigt bra handdukar. De handdukar vi har ju luddar bara av sig så vi önskar oss riktiga frottéhanddukar. Stavas det så? Helst i någon av färgerna lila, svart, grå, eller röda.

Badrumsmattor. Runda och kanske lite större om det finns. 2 st blir nog bra. Om ni på samma gång hade tänkt köpa handdukar så kan ni vara smartisar och köpa i samma färg.

Hörrni, det var nog allt tror jag. Känn ingen press och inga krav nu bara. :)

Kommentarer
Postat av: jeanette

ja ja det kommer

2010-09-17 @ 07:40:02
Postat av: Alex

NU kommer alla köpa samma saker :D då får du dubbelt :D

2010-09-17 @ 11:03:26
Postat av: Moa

Blivande make?? Har jag missat något?? :D Ska ni gifta er, är ni förlovade?? :D

2010-09-18 @ 23:48:18
URL: http://themiiuua.blogg.se/
Postat av: Moa

Blivande make? :D Ska ni gifta er?? :D

2010-09-18 @ 23:49:19
URL: http://themiiuua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen