god jul och allt det där

publicerat i Vardagsliv
Hoppas ni alla hade en underbar jul! Det hade jag. Fick massor fina julklappar. Bl.a en sodastream och greys anatomy-dvdbox som jag önskat mig.

Idag ska man jobba i nio timmar. Det är den där "roliga" dagen ni vet. Massor att göra på jobbet.... men men.

Jag håller fortfarande på med nya passet till vårterminen. Ska bara öva in allt sen är jag klar! Jag har ju inte gjort ett helt nytt pass den här gången, som jag berättade tidigare. Jag har tagit mitt allra första pass och bytt ut några låtar och gjort nya rörelser till dem. Men det blir nog bra iallafall :)

Ni får ha en bra dag hörrni, så får vi se när vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fungerar det här?

Svar: Vad?
Daniella Goretti

2015-07-11 @ 09:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen