jag fyller år snart

publicerat i Vardagsliv
Min kära moder undrade varför jag inte skrivit nån lista på vad jag önskar mig när jag fyller år på bloggen. Hmm.. hade inte ens funderat eller tänk på det, men nu har jag tänkt lite.
Ni kanske ska överraska mig totalt? En spa-weekend eller nåt. Dyrt men om ni vill kosta på mig något ;)
 
Annars vill jag jättegärna ha presentkort på Gina tricot. Har ingen lust att lägga pengar på kläder just nu, men behöver lite nytt så det vore perfekt! 
Berlocker till mitt pandora-armband vill jag gärna ha! Någon berlock med färg nu, gärna lila. Pandora har fått in ett stelt armband som jag gärna vill ha, men det är lite dyrare än en berlock, men det var fint!
pandorashop.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen