Guldlock

publicerat i Leon
Jag har tänkt på det här med att klippa Leons hår ett tag och jag har bestämt mig för att inte klippa honom kort så länge han inte ber om det. Inte ens för att nån påstår att det är praktiskt med kort hår eller lugg... 
Om håret är i vägen kan man sätta upp det eller ha håret åt sidan eller bakom örat, eller hur man nu vill. Jag kommer endast att toppa det när det behövs, och den dagen han klagar eller säger att han vill klippa sig så får han göra det. Just nu och en tid framöver vet han inget annat. 




Kommentarer
Postat av: jane

Han är så söt i sitt hår....

Svar: Det tycker jag med :)
Daniella Goretti

2014-02-25 @ 13:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen