Ny pojkvän

publicerat i Shoppat
Fick hem nya jeans idag, boyfriend-modell som jag gillar. Dessa heter Lea och är från Gina Tricot. 
Jag har ju två par andra sedan innan som jag köpte för längesen men de köpte jag i storlek 38 (hoppades att de skulle töjas lite som de flesta gör). Jag tyckte 40 var alldeles för baggy då, men sen blev jag fetare och då fick jag inte igen dem. Jag får knappt igen dem i 38 nu heller men nån gång ska jag väl komma i dem. Det roliga är att de inte sitter slappt utan som korvskinn just nu.

De här nya är i storlek 40 och sitter alldeles lagom. Jag skulle precis cykla och hämta Leon och stod och testade byxorna samtidigt. I all hast tog jag en bild. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen