lite inredning och sådär

publicerat i Shoppat
Jag köpte en hel del inredning på Gekås. Bland annat 3 st lyktor i olika storlekar, och gissa priset?! 199 kr. Alltså... Jag dööör, det är så himla billigt där. 
 
 
Sen föll jag för dessa... 39 kr styck.
 
 
Och sen vill jag visa den här fina skylten som jag valde att sätta upp på väggen med de runda hyllorna från Bauhaus.
(Jag vill inte att ni klagar på den gula ankan. Den passar kanske inte in där, men jag fick den för längesen av min gammelfarmor och jag förmår mig inte att inte ha den framme nånstans, så då fick det bli där).
 
 
Köpte ju så mycket mer men detta var vad jag hade att bjuda på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen