Hår alltså!

publicerat i Leon
Leon sitter jämt och snurrar sitt hår och även andras, typ alltid mitt. Han snurrar och snurrar tills det blir knutar som är omöjliga att få ut så det är många gånger jag fått klippa av knuten för att kunna borsta håret sen. 

Här har vi en liten knut han lyckades få till nyss. Orkar inte... 
Jag säger till honom att sluta och snart är han där med fingrarna igen. Jag älskar ju när folk pillar mig i håret men det här funkar inte i längden asså. Han måste lära sig att pilla ordentligt!

En kul grej är att han precis lärt sig att det är skönt att bli kliad på ryggen. Jag vet hur himla underbart det är själv så jag kliar honom gärna. Jag anar att en liten kille kommer klia mig på ryggen för en femma om ett par år ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen