Bekännelse

publicerat i Lchf

Okej.... Jag har något att bekänna.

Igår åt jag en fetingpåse med godis. Jag kunde inte stå emot frestelsen och idag har jag sån himla ångest och jag vaknade och kände mig liksom bakis. Nu känner jag mig bara äcklad av mig själv och vill inte äta godis på ett tag så det var väl ändå ganska bra att jag gjorde det igår.

Som sagt så vill jag kunna unna mig godis ibland men det är ju synd att man ska ha sån ångest för det efteråt.

För att känna mig lite bättre så tog jag och Leon en pw idag. Det måste jag också erkänna att jag fuskat med lite. Förra veckan gick jag bara 1 gång och veckan innan 2 gånger.
Den här veckan planerar jag att gå alla 4 gånger. Hoppas jag gör det!


Kommentarer
Postat av: dady

ja det är dåligt att hålla på att fuska med
träningen....disipointed på dig!!!!!!

Svar: Är också besviken på mig själv :(
Daniella Goretti

2013-09-02 @ 16:49:21
Postat av: Bror

fyyyy

Svar: shame on me :(
Daniella Goretti

2013-09-02 @ 19:19:50
Postat av: nea

Mitt absolut bästa tips är att bara göra det. Många skjuter på träning/motion tills de får lust. Men du behöver inte lust för att träna utan vilja.

Svar: Ja precis, lusten kanske aldrig kommer. Men det är också svårt att vilja göra något som nästan blir ett måste.
Daniella Goretti

2013-09-02 @ 20:07:18
URL: http://frokennea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen