Förlängning

publicerat i Nagelterapeut-utbildning
Oj vilken dag!

Idag lärde vi oss att bygga en förlängning på mall med fransk manikyr och aurora-glitter. Det var verkligen inte lätt! Igår fick jag nästan för bra självförtroende när förstärkningen var så lätt. 

Jag hade min första kund nu ikväll och det blev Emma. Jag tänkte leka proffs och göra förlängningen vi lärde oss idag, men den blev skit! Men det gäller bara att öva och öva och öva och till slut blir man ett riktigt proffs. 
Vi får väl se nu hur länge det håller på stackars Emma, men som tur är så har hon överseende. 

Här skulle jag lagt in en bild på Emmas naglar men jag vill verkligen inte göra reklam för mina dåligt gjorda naglar så det får bli tomt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen