NAGELTERAPEUTEN!

publicerat i Nagelterapeut-utbildning
Jag kan stolt meddela att jag klarade kursprovet idag och nu kan titulera mig som nagelterapeut! Är så himla glad! Mamma kom med en blomma och choklad, tack snälla du. 

Emma fick agera nagelmodell och här har vi naglarna jag blev godkänd på


En klar förbättring mot de första jag gjorde, eller hur? Haha, nästan pinsamt. Men jag erkände ju ändå i början att de inte var bra och att jag typ skulle få ångra att jag la upp dem.

Här har vi mitt fina certifikat som jag ska rama in


Känns så skönt att jag nu kan fokusera fullt ut på naglarna och inte tänka på teori och om naglarna jag gör duger och är godkända.

Kommentarer
Postat av: jane

Så FINA!!!!!!

Svar: tack mormor!
Daniella Goretti

2013-11-13 @ 20:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen