Måndag

publicerat i Vardagsliv
Helloooo... 
Funderar starkt på att sätta upp adventspynt nu. Vad säger du Ellie, ska vi vara först i år igen? Hehe. 
Jag tar ju som sagt ner det direkt efter julafton så då kan det vara mysigt att sätta upp det lite tidigare så det får hänga uppe ett tag. 

Idag har jag lämnat in affärsplanen på AF, varit på KBT för andra gången, och så har jag varit på möte på en salong angående min framtid som nagelterapeut. Leon var hos mormor & morfar medan jag uträttade mina ärenden och sen blev det paella till middag som avslut. 

Nu sitter jag med hårfärg i huvvet och väntar på att den ska verka klart, sen blir det lite tv och läggdags för imorgon ska jag upp tidigt till jobbcoachen. 


Han är så söt! Sedan igår vill han inte vara utan hårtoffs.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Den 26 november sätter jag upp det i år :) inte en dag tidigare sa mannen. + att jag måste ju köpa ALLTING nytt eftersom allt mitt blev snott i våras då vi hade inbrott. Så har en del kvar att köpa :(

2013-11-05 @ 15:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen