äntligen!!!

publicerat i Diplomerad nagelterapeut
Jag är i full gång med att starta mitt lilla företag nu. Jag har precis skickat in min registrering och hoppas den blir godkänd så jag kan börja så fort som möjligt. Jag har nämligen hittat en plats att vara på, så inom en väldigt snar framtid hittar ni mig på Hairfree & Beauty i Norrköping. Det ska bli så himla roligt!
 
Gilla gärna sidan på facebook, så ses vi där eller på salongen framöver!
 
Men... jag har ett dilemma alltså.
Sköta bokföring osv själv, eller anlita revisor? Jag kan ju ingenting alls om detta så det bästa vore väl revisor för min del, antar jag. Får se hur jag gör. Det är ju lite krångligt nu för mig som inte har någon koll alls på detta.
 
 

Kommentarer
Postat av: jane

Revisor blir dyrt. Fråga Sara hon vet. Kan inte din svärfar hjälpa dig?

Svar: Jo kanske... Får spåna lite på det
Daniella Goretti

2013-11-26 @ 12:00:31
Postat av: jane

Vill ha en tid för Förstärkning. Gärna den 10/12 om det går.

Svar: Det fixar vi vetu!
Daniella Goretti

2013-11-26 @ 12:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen