Fredagslycka

publicerat i Vardagsliv

Idag har jag fått tre glädjande besked. Vill inte berätta så mycket för tillfället men ett av dem var iallafall att mina leo-skor fanns att hämta. Så himla fina, ännu finare i verkligheten. De kommer säkerligen användas flitigt hela våren och sommaren.

Jag har som sagt varit med Ella idag och det var så mysigt så. Vi gick på stan en sväng också och då köpte jag tre uggle-ljuslyktor till Leons framtida rum. vi flyttar ju snart och jag har suktat efter ugglorna nu ett tag.
Oskar och jag åkte efter jobbet till Dollarstore i Söderköping där vi hittade lite småplock, och även jättefina muggar som jag ska visa sen. 2 stycken för 30 kr. Billigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen