awesome!

publicerat i Vardagsliv
Jag hade en riktigt awesome kväll igår! Roligaste på länge. Tack kära kusin, du är bäst!
 


Jag går ju inte ut så väldigt ofta som jag tidigare påpekat, och det är skönt! Jag vill inte springa ute mycket heller, det är så skönt att bara sitta hemma framför tvn. Men ibland så - och då går man all in, det gjorde jag igår! Har minnesluckor, haha. Riktigt så berusad var det ju inte meningen att jag skulle bli, men nu blev det så och det var ju mitt eget fel. Shots och drinkar. Tur att Leon sov hos sin farmor och farfar för jag hade inte klarat av att vara mor imorse när jag vaknade. Herregud säger jag bara. 

Kommentarer
Postat av: paulina

Tack själv för en jävligt rolig kväll, det gör vi snart om ska du se <3

2013-03-09 @ 23:17:44
Postat av: Moa

Kul med en sån kväll! Man behöver bara få vara ung och full ibland också, även fast man är mamma. :) Fråga: Vad använder du för kajal/eyeliner? Du ser alltid så fint sminkad ut! :) Kram!

Svar: Haha ja det behöver man fan ibland. Det är ju så kul!!!Jag använder h&m's flytande eyeliner, men de har även en penna som liknar en tusch som jag tycker är lättare att måla med. Sen tror jag inte det spelar nån större roll vilken man använder, det gäller bara att veta hur man gör en fin båge. Jag har kollat klipp på youtube, tycker faktiskt det är lite klurigt att få det bra. Men tack så mycket! :)
Daniella Goretti

2013-03-10 @ 21:18:21
URL: http://themiiuua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen