Tom

publicerat i Vardagsliv

Igår var det dags att ta en kur med cytotec för att stöta ut graviditeten. Det gick bra fram till kvällen då det sista inte ville komma ut. Eller ja, äckelvarning nu men det kom ut men satt fast om man säger så.
Så nyss var jag på ett läkarbesök hos en underbar läkare och hon var så himla trevlig och snäll. Men det var inte det jag skulle skriva, utan hon gjorde en undersökning och såg ju att det satt fast nånting som senare visade sig vara moderkaka osv. Hon tog ut den och resten med hjälp av instrument så nu är jag tom.

Tom många plan.

Oskar är på väg och ska hämta mig och vi ska idag bara umgås med våra familjer. Kanske får man sola lite så man har en liten grund till Spanien som vi åker till om ett par veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen