sommar och sol!

publicerat i Vardagsliv
Vilken underbar solig dag det har varit idag, och så himla varmt! Men jag klagar inte, inte ett jäkla dugg. Som man har längtat efter denna sol och värme hela vintern så är det förbjudet att klaga. Jag har ju faktiskt också hunnit få en liten bränna, dock en röd men den lägger sig snart och blir gyllenbrun, inte sant? Det svider faktiskt på min ena arm, så jag måste smörja mig med lite after sun, känner jag. 
 
Först var jag och Lellepojken på stan och jag köpte mig ett par nya skor som jag har kikat på men inte tyckt att jag haft råd med dem. Vet egentligen inte om jag har råd egentligen, men nu är de köpta och använda, så ingen återlämning nu om de inte går sönder förstås. Jag tycker de är jättefina! Från Din sko om någon är sugen, och de fanns även i beige.
 
 
Ni får ju ha lite överseende nu för att mina fötter är så himla vita. Men de har ju faktiskt varit gömda i strumpor och skor och inte fått någon sol på hela vintern. Tänk er skorna till gyllenbruna fötter. Så himla fint! Älskar guldspännet också, det gjorde hela skon!
 
Pappa Oskar jobbade idag men slutade tidigt så vi åkte ut till min fader och bröder och har varit där hela dagen och kvällen. Min mor är iväg på jobbsemester så hon fick inte träffa Lelle idag. Leon har fått springa omkring nakenfis och så har han badat i minipoolen och lekt med hunden Rocky. 
 
Vi kom hem för en timme sedan så det har varit en lång dag för han, men han är ju inte den som visar att han är trött.
 
 
Haha, min muntra fader. Och bilden på Leon är från tidigare idag innan vi åkte.
 
Hej svejs, ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen