Sol!

publicerat i Vardagsliv

Igår var några av oss i Valencia och shoppade lite. Skönt att göra något nytt, för det vi annars gör är ju att gå till stranden, äter, och på kvällen går vi ut på stan. Vilket också är skönt, men lite enformigt blir det.

Nu är det bara några få soldagar kvar så jag ska passa på att pressa utan solkräm imorgon. Hehehe. Får väl skylla mig själv sen... Gjorde samma sak för några dagar sedan (glömde smörja ryggen) och det var ingen rolig upplevelse efteråt. Men förhoppningsvis är jag härdad nu. Känner press, vill inte komma hem och svärmor är brunare än jag. Har uppmärksammat det de senaste åren.


Kommentarer
Postat av: kicka

Du kan vara lugn Daniella här har inte varit så mycket sol under tiden ni varit borta. Syns på söndag. Längtar efter att ni ska komma hem!

2013-06-28 @ 21:10:59
Postat av: Emma M

Jag längtar också!!!!! Känns som att ni varit borta flera månader

2013-06-29 @ 10:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen