Dom mår bra nu

publicerat i Träning

Antar att ni bara väntar på att få höra om mina hälar så jag ska berätta för er...
Jag köpte compeed igår. Hade inga större förväntningar, men jag satte på dem idag och test-promenerade 2 km. Fick bara pyttelite ont, men vet inte om det beror på plåstret eller att jag vilat. Kanske en kombination.
Plåstret satt kvar hela färden och om det sitter kvar efter duschen ikväll så blir det definitivt en promenad imorrn.

Jag har laddat ner en träningsapp också som heter 17 minuter Hela kroppen. Som komplement till promenaderna/joggingturerna. Och 17 minuter är ju inget av en hel dag så det kan man ju offra för sin egen skull, tänker jag.

Leon och jag idag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vart är hyllan köpt? :) letat efter sånna runda!

Svar: Från bauhaus, kommer i 4-pack och kostar 299 har jag för mig :)
Daniella Goretti

2013-07-31 @ 23:08:28
Postat av: Linda

Oh då ska jag dit och kika! :)

2013-08-02 @ 16:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen