Underligt

publicerat i Vardagsliv

Jo jag undrar en sak...
Enligt blogg.se så har jag idag haft ett antal läsare, men när jag sen går in på Google analytics och tittar så hade jag mer än dubbelt så många läsare. Jag bara undrar liksom vilket man ska lita på? Oskar säger Google analytics men jag vet inte, har ingen aning faktiskt.

Jo en annan sak också. På det där Google analytics så kan man se vilka länder och städer bloggen läses ifrån och lite mindre än hälften av er läser från Stockholms län. Det tycker jag är intressant... Vilka är ni då liksom? Jag trodde jag bara hade läsare från här i Östergötland och några släktingar i Södermanland såklart, men inte mer än så.

Sååå spännande det där! Ni med blogg kan ju också gå in där och kika lite, om ni är lika nyfikna som jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen