Pulka

publicerat i Vardagsliv

Jag och Lelleman är hos mamma och pappa nu. Vi har gått på promenad med hundarna och Leon åkte pulkan och det tyckte han var askul!

Vi kom hit tidigt, typ halv nio. Imorgon ska jag jobba på mitt förra jobb och jag öppnar sju så jag var tvungen att gå upp tidigt idag så jag somnar gott ikväll och orkar upp kl fem imorgon. Får se hur det blir.
Leon krånglar så mycket nu och vaknar tusen gånger när han somnat för natten och det slutar med att han sover mellan oss där han trivs bäst.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! 3 stycken hål har jag:/ just ja du gjorde ju någon op för ett tag sen, galsten eller nått sånt va? Skönt att slippa stora ärr sen iaf.

2013-01-17 @ 17:24:23
URL: http://Jolieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen