Lördag

publicerat i Vardagsliv

Jag hoppade in och jobbade idag. Med glädje kan jag ju tillägga. Jag tycker så mycket om mitt jobb! Det är så kul och jag trivs så bra.
Enda nackdelen är väl att folk blir sura på mig när jag står i kassan för att påsarna kostar, och när folk sätter på alla äggklockor. De ringer konstant, och jag har fått för mig att det inte bara är ungar som jävlas, haha. Att det kan vara så kul att busa sådär. Förstås så är det ju också en nackdel att jag har så få timmar. Jag hoppar ju in och jobbar en del, men ändå. Man får nog vara glad för det man har ändå. Det är jag.

Imorgon blir det jobb igen och just nu tittar jag och Lelle på Ice age. Pappan ligger och sover i soffan. Hård dag eller nåt. Kl halv tio börjar en bra film på fyran! Den ska jag se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen