God natt

publicerat i Vardagsliv

Den här veckan har det inte gått lika bra med träningen. Jag har bara hunnit med 2 träningspass, men veckan är ju inte slut än så jag kanske hinner med ett eller två pass till. Vi får se. Å andra sidan så tycker jag att 2 är bättre än 0.

Imorgon skulle jag ha jobbat till tre men jag kommer jobba extra och jobbar istället till kl sex. Det blir nog en tuff dag för vi kommer bara vara två i butiken. Efter jobbet senare på kvällen ska vi på jobbet ut och äta (förutom en liten sjukling som inte kan följa med). Vi ska äta på Enoteket och det ska bli spännande - har hört att de är superbra där!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan rekomendera deras fisk- och skaldjursgryta, den är helt fantastisk god!

Svar: Får testa den nästa gång!
Daniella Goretti

2013-02-01 @ 19:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen