Välkommen lilla vän

publicerat i Shoppat

Anledningen till att jag gör mig av med kameror är att jag köpt en ny. Det låter ju lite tokigt att sälja av med kameror och köpa en ny, men ville ha en bättre kompakt systemkamera och nu har jag köpt en. Förhoppningsvis kommer jag ha denna ett bra tag nu framöver och vara nöjd med den, hittills är jag iallafall jättenöjd!
Att ta bilder som man ska ha resten av livet är inte jättekul när det är telefonbilder (även om iPhone tar bra bilder...) så jag tycker ändå det är värt det.

Jag är ju en fotoman och sparar nästan varenda liten bild på Leon och sätter in i album. Blir kul för han sen när han blir äldre och även för oss att sitta och titta tillbaka på och inte bara titta i datorn där man även har bilder sparade. En dag kanske datorn kraschar och även den externa hårddisken jag har foton sparade på, och då har man albumen som tur är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen