The end of snusing

publicerat i Vardagsliv

Jag är helt rastlös, det enda jag vill ha är mina små catch mini eucalyptus. Jag slutade snusa igår för typ tusende gången men jag har fasen bestämt mig nu att detta var sista gången. Jag snusade så himla mycket och de är inte billiga de där. En stock kostar ca 300 kr och det blev minst en stock i veckan. Fattar ni hur mycket jag snusade då?! Nu kommer jag iallafall spara ett par tusen kronor i månaden och det är jättebra! Och så är det kanske inte jättebra för hälsan att snusa så jag får väl se det så också.

Till lunch idag gjorde jag min paradrätt - ris och kyckling tikka masala. Det är väldigt enkelt att göra också. Det enda man behöver är ris, kycklingfilé, lite vatten, tikka masala kryddmix och crème fraîche.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen