lovelovelove

publicerat i Vardagsliv

Tack alla fina för presenterna jag fick idag! (Vill göra ett hjärta här för att beskriva min tacksamhet men ni får väl tänka er att det är ett hjärta här ---> !)

Jag fick bland annat detta halsband av Oskars syster, och ungefär tusen nagellack, tofflor man kan värma i mikron, orkidé, parfym, en jättefin tröja och lite annat.

Och den vita kladdkakan då? Ja den blev en aning kladdig, typ ogräddad förutom i kanterna trots att jag hade den inne längre än anvisad tid. Vet inte vad som gick fel men kanterna var iallafall lagom hårda. Den smakade inte heller mycket vit choklad som jag hade önskat. Om den hade blivit färdiggräddad så hade den nog bara smakat sockerkakssmet ändå. Nästa gång blir det att ha i mycket mer av chokladen och kanske grädda den på högre värme eller något... Blev besviken iallafall.



Kommentarer
Postat av: Moa

Edblads smycken är jättefina! Säljer dem på Två Hjärtan (extrajobbar där) och det finns mycket matchande smyckes-set. Jättefint! :)

2013-02-09 @ 19:13:21
URL: http://themiiuua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen