Gott gott gott

publicerat i Vardagsliv

Jag vill tipsa er om detta goda knäcke som jag fastnat för. Vet inte om det är så värst nyttigt men ack så himla gott! Det liksom bara smälter i munnen. Godast tycker jag det gör sig endast med smör på, och bregott ska det vara då! Mums mums.

Imorgon är det ju party för min del. Jag partar ju inte så värst ofta och jag har alltid haft en tendens till att bli så himla rödögd just när jag dricker. Har ni nåt bra tips på några bra ögondroppar man kan köpa? Cleareyes ska ju vara super men den finns väl inte i Sverige, och så har jag fått tips om att droppa nässpray i ögonen för att det drar ihop blodkärlen. Kan inte vara så bra men kanske värt ett försök.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen