Gekås!!!

publicerat i Shoppat

Ååå vilken jättekul dag vi har haft, jag och Paulina! Gekås är ju himmelriket men jag lyckades faktiskt hålla i pengarna (!). Jag handlade bara för 2700 kr och det är bra för att vara mig. Jag tänkte mig för lite när jag plockade i grejer, tog liksom det vi behövde och sånt jag verkligen ville ha, inte bara för att det är billigt som man lätt tänker där.

Leon blev överlycklig för sina tubbisar! Han älskar ju verkligen teletubbies
- "bittaaaaa!" ropar han när jag frågar om vi ska se på tubbies-film. Det betyder tubbies antar jag.
Jag köpte även en dockvagn och en dockbebis med snopp. Tyvärr fanns bara vagnen i rosa (tråkigt, är inget större fan av rosa), tycker den ska finnas i alla färger så det inte är självklart att bara tjejer kan leka med den eftersom det är en "tjejfärg" enligt många. Jag väljer inte leksaker till Leon efter vad som är tjej- och kill, han får det han gillar att leka med.
Jag satte lilla bebis-David i vagnen och så körde Leon omkring med honom här hemma. Precis som en pappa gör med sitt barn, och en pappa är ju av manligt kön så varför ska inte en pojke kunna leka med dockor? Ni förstår kanske min poäng.

Nog pratat om det, utanför Gekås hade de en liten guldaffär och där hittade jag en lyckokatt-berlock till mitt armband. 198 kostade den där, tror de är lite dyrare i vanliga fall? Jättefin tycker jag iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen