Jobbdag

publicerat i Vardagsliv
Jag tänkte vara ledig i helgen med det blev jobb ändå, och efter det fixade jag mina egna naglar. 


Mina naglar. Fy vad tråkigt och jobbigt det är att fixa ens egna naglar! Det tar så lång tid och ena handen blir alltid katastrof...



Oskar och jag tog en sväng på stan efter jobben, Oskar jobbade också idag. Köpte lite julklappar och efter det åkte vi till kimstad där Leon varit hela dagen. 

När vi skulle åka hem så ville inte Leon följa med. Vi försökte övertala honom att följa med hem och mysa med mamma men det gick inte, han ville bara stanna hos farmor och farfar!
Vi bestämde att han skulle få stanna kvar över natten och när Oskar och jag står påklädda är det en liten herre som hämtar sina skor och absolut vill hem med mamma och pappa. 

Så nu ligger han här i våran säng och snarkar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen