Torsdag

publicerat i Vardagsliv

Oskar som hittar allt på en sekund hittade hörlurarna på en hemsida, men tyvärr var de alldeles för dyra för mig. De skulle gå på 1500 spänn och det ger jag inte för ett par hörlurar... Tyvärr. Kanske får bli något jag önskar mig i julklapp!

Idag har jag och Lelle varit hos Amanda och lekt med hennes barn. Det var allt för längesen.

Om det hinns så ska vi promenera ikväll. Min mamma och pappa kommer hit snart så får se hur länge de stannar. Jag har ju bara en pw kvar för veckan så jag har ju några dagar på mig att gå annars. Förutom att jag ska hoppa in och jobba imorgon och lördag förstås, men det är inte så många timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen