Räkor och kräftor

publicerat i Lchf

Har sett fram emot denna middag hela veckan eftersom jag älskar skaldjur! Jag åt så mycket räkor att jag inte orkade kräftorna, så de sparar jag tills imorgon.
Räkorna åt jag med aioli, och jag åt verkligen så mycket att jag mådde lite illa efteråt och kände mig proppmätt, och det ska man ju inte. Varken med lchf eller annan kost...

Nu är frågan...
Jag såg att det är socker i kräftlagen och det ska man ju undvika. Det står inte hur mycket eller så, så jag kan inte heller räkna ut hur många kräftor jag kan äta. Vad tror ni? Vill inte "förstöra" något genom att äta för mycket socker/kolisar.


Kommentarer
Postat av: Camilla ♥ 130510

Så dumt att dom inte skrivit ut det :/

Svar: ja, som fan! vill veta ju...
Daniella Goretti

2013-08-10 @ 19:15:58
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen