kompisar

publicerat i Leon
 
Imorse typ kl 9 fick vi besök av Ellie och Theo, så de har varit här hela dagen. Imorse gick vi till parken här intill så ungarna fick leka. 
 
Nu känner man att sommaren snart är slut. Det blåser kallt och är allmänt kyligt i luften. Men jag ser ändå fram emot hösten. Att få använda höstjacka och klä sig i mysiga mössor och halsdukar. Vintern kan jag mer än gärna stå över, men det är något speciellt med hösten...
 
Leon har nya kläder förresten. Bland annat leo-tajtsen och tröjan. Vi köpte en döööfin väst också som han ska ha senare med en tjocktröja under. Han kommer bli så stilig!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag ser gravid ut på bilden, men lovar det är bara fläsk :)

Svar: Hade sett likadan ut om jag vad med på bild ;)
Daniella Goretti

2013-08-12 @ 20:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen