från mammashop.se

publicerat i Leon
I sammarbete med Mammashop.se har jag själv fått välja dessa produkter att recensera.
 
Först ut har vi den här smarta burken. Den valde jag för att jag tyckte den verkade så smidig att ha när Leon sitter i vagnen och ha något mellanmål, typ som äppelbitar eller liknande. Ibland glömmer han ju bort vad han har i knät och då åker burken i marken och alla äpplen flyger åt alla håll. Men den här så kan man tappa den hur mycket som helst utan att något ramlar ur. Locket på burken har mjuka flikar så det är lätt för barnet att plocka. Locket kan man även ta av såklart och använda som en vanlig burk/skål.
 
Easy-hold snack pot bowl 99 kr.



Sedan valde jag en wubbanub. En napp som sitter fast i ett mjukisdjur. Det framgår inte på hemsidan när man läser om produkten, men den är främst för bebisar mellan 0-6 månader. Jag tycker den är så himla söt och tappar man bort den är den säkerligen lättare att hitta än en vanlig napp. Den här ska jag garanterat spara och använda till min nästa bebis. Det är nog väldigt mysigt för bebisen att både ha napp och en liten snutte i samma liksom. Själva nappen är tillverkad i ett enda stycke till skillnad från andra nappar, och det gör ju att det inte finns några kanter som smuts fastnar i och bakterier bildas.
 
Jag gav den till Leon först, men det första han gjorde var att bli arg för att själva nappen satt fast i gosedjuret. Och när han stoppade den i munnen så spottade han ut den igen eftersom nappen inte har samma utformning som han är van vid. 
Jag skulle även kunna tänka mig att ge bort en sån här i doppresent eller välkommen till världen-present.

Wubbanub, 139 kr/st. Finns som flera olika djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen