Fotovägg

publicerat i Vardagsliv

Enda sen vi flyttade till våran nya lägenhet för flera månader sedan så har dessa tavlor legat i en påse i förrådet. Har inte haft en tanke på att spika upp dom. Eller jag har ju tänkt typ "vad är det i den här påsen?" Och så tittar jag och ser att det är tavlorna och tänker att jag tar det en annan dag.

Men nu så!
Jag älskar mina tavlor med min farmor och farfar i. Tanken är kanske att jag ska framkalla andra kort också på Leon och så och sätta upp. Också i svartvitt då så det matchar.


Kommentarer
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

FINT!! :)

2013-08-13 @ 16:55:12
URL: http://mittunderverk.blogg.se
Postat av: Jane

Har du inte ett foto på när jag hjular?????som du kan sätta upp.....

Svar: Det vore nåt! Men jag vill gärna ha något svartvitt foto på dig som jag kan sätta upp. Har du nåt sånt?
Daniella Goretti

2013-08-14 @ 16:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen