Edblad

publicerat i Vardagsliv

Jag har gått och blivit förälskad i ett armband!
Jag har ett likadant fast halsband i silver som jag fick av Oskars syster Emma när jag fyllde år i vintras.

Det kostar dessutom bara 199 kr och finns på några ställen här i stan. Ska nog köpa det när jag får pengar... känner ett begär alltså, måste ha det! Om ingen hinner köpa det till mig innan förstås ;)

Edblad.com finns det på också men onödigt med frakt på 49 kr om man inte ska storhandla smycken förstås (gratis frakt över 600)


Kommentarer
Postat av: Emma M

Jag fick det här armbandet av en kompis när jag fyllde faktist hihi :)
Väldigt fint!!!

Svar: Ja mycket vackert
Daniella Goretti

2013-08-19 @ 17:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen