Bra grejer

publicerat i Vardagsliv

Jag har sagt det förut och jag säger det igen - produkterna från Lush är BÄST!

Deras handtvål har jag använt sedan förra hösten. Jag skrev om tvålen då tror jag, och den är fortfarande lika bra, och den har räckt till nu och har fortfarande kvar! Vanlig tvål torkar verkligen ut händerna.
Jag har även använt deras olika former av handkrämer, även bäst de också. Man märker verkligen skillnad på Lush och andra handkrämer som man då trodde var jättebra. Nu skulle jag aldrig använda något annat.

Schampo och balsam har jag också provat. De tog slut i Spanien så jag tänkte testa något annat dyrare från hårvårdsbaren, men det är fasen inte lika bra. Det är snart slut så igår gjorde jag en stor beställning från Lush med lite allt möjligt.
Bland annat deras schampokaka som ska vara jättebra och räcka i en evighet, och balsam förstås. En form av lotion i fast form som smälter på huden utan att bli kladdig, och en produkt som Leon ska använda som bland annat bubbel i badkaret, schampo och tvål. Det är en multiprodukt.
Minns inte vad jag beställde mer, men något var det. Längtar tills jag får hem det!

Kan starkt rekommendera Lemony flutter. Jag har en tendens att få risiga nagelband så den kan man använda där. Fluttern är bra för massor saker, i höstas/vintras smorde jag in mina knogar med den för de var så himla torra. Det var innan jag började använda deras tvål. Enda nackdelen med just den produkten är att den blir väldigt oljig och kladdig. Det gillar jag egentligen inte men det bra med den väger verkligen upp det dåliga.


Kommentarer
Postat av: Jane

Var hittar du dessa fantastiska tvålar och cremer. Har inte dom gått i kk. Finns kanska på nätet. Jobbar du innom reklamen hos dom????Annars kan du söka. Bara positivt att säga om deras produkter...

Svar: Haha ja jag borde nog börja jobba där ;)Jag beställer från deras hemsida. Du måste testa!!! Eller kanske önska dig i julklapp av ditt favorit-barnbarn ;)
Daniella Goretti

2013-08-16 @ 10:14:22
Postat av: Matella

Jättefin blogg! :) Kolla gärna in våran!

2013-08-16 @ 20:11:18
URL: http://matella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen