Torsdag

publicerat i Vardagsliv

Jag har precis lämnat Leon på förskolan. Stackars honom, jag var tvungen att väcka honom ur sin förmiddagslur. Det bästa med förskola är känslan av att få åka och hämta honom, och när man går in där genom dörren och han får syn på mig så springer han mot mig med ett leende och kramar mina ben.

Tyvärr är det Oskar som får den äran idag för jag jobbar kväll. Jag börjar om ett par timmar så frågan är ju om jag nu ska plugga eller bara vila. Imorgon är jag ledig från jobbet men då har jag ju plugg inlagt i schemat i några timmar då Leon ska till föris.


Kommentarer
Postat av: Linda G

Är han där en stund varje dag nu eller hur har ni styrt upp det? lycka till me pluggandet :D

Svar: Han är där när vi jobbar och jag pluggar =)
Daniella Goretti

2012-09-13 @ 12:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen