tisdag

publicerat i Träning
Imorgon börjar Leon halv åtta på förskolan. Han ska äta frukost där och jag hämtar honom halv två. Han hade sovit middag där jättebra idag. Det var lite strul när han skulle sova men han somnade i frökens famn efter en liten stund sen hade hon lagt ner honom. 
Oskar ska lämna Leon imorgonbitti. Och jag hade tänkt plugga. Jag läser Naturkunskap B (eller 2 som det heter nu) på distans och ska även läsa matte B (heter också något annat) men det blir inte distans. Hatar matte för övrigt. Är väldigt skeptisk till att jag kommer klara den kursen då jag tycker matte A är svår. Men man får väl försöka tro på sig själv och kämpa.
 
Jag hade tänkt skippa träningen idag men fick ett ryck och gick på ett pass klockan åtta. Det var skitbra och jättekul! Mer sådana här ryck tack! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen