Måndag

publicerat i Vardagsliv

Idag har jag jobbat så jag är skapligt trött nu kan jag lova! Det tar på krafterna att gå upp halv sex, så jag borde ju sova nu egentligen. Men jag jobbar kväll imorgon så jag har ingen tid att passa imorgonbitti som tur är. Leon ska till förskolan kl 11 och jag ska bara vila fram tills jag börjar.

Jag har även idag beslutat att lägga ner pluggandet. Hur mycket hjälp jag än får så förstår jag inte mer av matten. Kanske att det skulle vara en aning lättare om jag ENDAST fokuserade på matte och det innebär att stänga in mig i ett rum i ett år med en lärare och en mattebok. Utan jobb och barn. Just nu klarar jag inte av att göra så mycket på en gång. Naturkunskapen väntar jag också med.

Vi får väl se hur framtiden ter sig. Men det ordnar sig. Jag brukar tänka att det gör det och så gör det alltid det. Hoppas det denna gång med!

Mitt lilla hjärta i helgen under presentöppning:


Kommentarer
Postat av: Linda G

Blev halsen bättre? :)

2012-09-18 @ 08:57:59
Postat av: Daniella

Nae, är tillomed värre idag!

2012-09-18 @ 10:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen