Lördagen

publicerat i Vardagsliv

Igår när jag hade jobbat klart så åkte lilla familjen Goretti/Månsson till Kimstad (oskars föräldrar). Där åt vi lite goda piroger och så. Det blev hemfärd tidigt och väl hemma såg vi på Men in black 3. Som vanligt på kvällarna så somnar jag när vi ska se film, men jag tror att jag såg halva iallafall.

Nu kom jag precis hem efter att ha varit ute och gått lite med farsan. Vi stannade i en lekpark så Leon fick leka lite. Han somnade i vagnen på vägen hem och sover nu fortfarande så jag kanske ska passa på att göra pajdeg tills vi ska käka. Ost & skinkpaj blir det idag. Gott! Senare ska jag leda jympa. Ses vi?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen