Jympadags

publicerat i Träning

Snart är det dags för jympapremiären, alldeles snart! Klockan 17 kör vi, men jag kommer vara där en stund innan och öva lite tror jag. Ja är så himla nervöööööös så jag avlider snart, men det brukar gå bra och kommer säkerligen göra det den här gången också. Men det är ju alltid lite extra nervöst första passet på terminen och sådär.

Vi har fått nya byxor också och det är visst lite häng där fram på dessa. Kanske för att pungen ska få plats, vad vet jag. Skönt att man kan välja på tajta korvskinnsbyxor eller dessa nu iallafall.


Kommentarer
Postat av: nea

det kommer gå kalas ska du se! skulle gärna kommit men du vet ju hur bra jag är på jympa.

2012-09-02 @ 16:17:13
URL: http://frokennea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen