Glädje!

publicerat i Träning

Nu är jag hemma från jympapasset och fy fasen så kul det var! Jag måste ju säga att det är mycket roligare när man orkar mer och det gjorde jag idag. Vi var inte så många men ett glatt litet gäng blev vi och vi körde hårt!

Jag känner som ett litet lyckorus i kroppen just nu och i dessa stunder är jag så himla glad att jag blev ledare på friskis & svettis. Det är något speciellt med friskis.
INGEN LEDARE FÅR BETALT för att leda pass och det ligger även mycket tid bakom passbygget också. Jag höll ju på hela sommaren och letade musik, satte rörelser och övade in passet. Men man får mycket tillbaka, även om det inte är pengar.

Nu ska jag ta en skön dusch och sen se på en bra film. Imorgonbitti ska jag mysa med Leon tills han ska till föris och under tiden han är där ska jag plugga naturkunskap. Jag är lite konstig men jag ska köpa Marabou crispy corn (nån ny choklad) och det längtar jag jättemycket till, haha.

Natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen