Det är för svårt

publicerat i Vardagsliv

Leon är på förskolan och jag sitter här och bränner upp min hjärna. Varför är det så svårt? Varför skulle jag bli skitdålig på matte men bra på språk? Jag vill vara bra på allt, det skulle vara mycket lättare då. Jag sitter här och börjar typ tjuta av frustration för att jag inte fattar och är så trög.

Behöver man verkligen kunna allt det här för att bli sjuksköterska?
Räcker det inte med plus, minus, gånger, delat liksom. Nae, man ska ju kunna räkna ut vilken dos morfin en patient ska ha genom att dela ett minustal med fem och sen gångra det med 18, gärna upphöjt i 2 sen. Kanske ska man räkna ut pi på det också.

Jävla skit fan.


Kommentarer
Postat av: jane käll

Du kommer att klara matten galant bara du kommer på det. Har du ingen som du kan ta hjälp av????

2012-09-14 @ 12:07:44
Postat av: Linda

usch, jag lider med dig. Jag avskyr matte och har också svårt för det. Är det matte B? Kämpa på!

2012-09-14 @ 15:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen