vänumgänge

publicerat i Vardagsliv

Idag har min fina vän Ella varit här och umgåtts med oss. Vi var bara här hemma, drack lite kaffe och åt lunch som jag lagade. Det blev kyckling över igår så jag gjorde en annan variant av rätten från igår fast med andra kryddor och minus crème fraîchen. Jag tog mjölk och maizena-pulver istället och vips så blev det en god kycklinggryta!

Leon satt som förstenad och kollade på teletubbies förut. Han tycker det är såååå bra! Tips på något mer barnvänligt för hans ålder?


Kommentarer
Postat av: sara

Den lilla röda traktorn var Oscar galen i väldigt tidigt !
Fin blogg /kram

2012-10-19 @ 08:39:59
Postat av: Linnea

Vincent älskade I drömmarnas trädgård när han var i den.åldern

2012-10-19 @ 10:01:25
Postat av: Ella

Tack för en underbar dag gumman <3

Svar: tack raring!
Daniella Goretti

2012-10-20 @ 17:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen