tv-program

publicerat i Vardagsliv
Det är reklam nu - jag ser på Svenska hollywoodfruar. Älskar verkligen det programmet! Stämmer det att det är säsongsavslutning ikväll? Vad ska man då se fram emot på tisdagarna? På måndagarna är det ju Ensam mamma söker som jag alltid ser och på tisdagar fruarna och på onsdagar Greys anatomy. Jag har faktiskt fuskat så jag har redan sett morgondagens avsnitt av GA, men det är för att jag jobbar till kvart över nio imorgon så jag hinner ändå inte hem till det. Man vill ju inte missa halva liksom. 
 
Åh vad jag ser fram emot torsdagens äventyr! Stockholm med min sambo och bara umgås. Kanske slå ihjäl varann och vara sura för att vi bråkar om vem som ska våga köpa biljetter till tunnelbanan och fråga om vägen, haha. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med, det är jätte omständligt! Allt är så smidigt med en smartphone! ;)

Ja den är fin, men den nya är ännu finare! Fortfarande i porslin men grövre och har två hoar istället för en! Drar nog igång projektet med köket till helgen, håll utkik! ;)

2012-10-23 @ 22:14:33
URL: http://www.mittljuvligahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen