Tisdag

publicerat i Vardagsliv

Idag har vi varit hos mina föräldrar hela dagen. Ellie och lilla T följde med även denna gång. Det är skönt att hitta på något när man är ledig, speciellt att åka ut till föräldrarna när jag vet att jag ofta bara kan sitta i soffan medan nån underhåller Leon. Det passar även jättebra att åka dit på förmiddagen för så umgås man ett tag, sen äter lunch, sen brukar mamma och pappa sova lite siesta och då sover Leon med dem. Då får man lite ensamtid och sådär. Och där kan jag ju inte städa eller pyssla med något som jag skulle gjort om vi var hemma. Hemma finns det alltid något man måste göra. Ligga och lata sig i soffan går inte för sig. Men kanske borde man unna sig den tiden någon gång kanske.

Förresten fick jag ju en massage av Oskar på Mors dag som jag inte utnyttjat än. Jag måste snarast ringa och boka tid!

Imorgon är jag också ledig. Då har vi faktiskt ingenting planerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen