TGR/TIGER

publicerat i Shoppat

Här har vi en liten ledtråd till vad vi först och främst skulle göra i Stockholm. Jaha, handla på TGR, tänker ni? Kan berätta att det ligger lite mer bakom, men det tar vi en annan dag. Lite hemlig måste man ju få vara.

TGR eller Tiger som man också säger har allt möjligt - och det är billigt men ändå kvalité!
Jag köpte... Hmm.. Vad fasen köpte jag? En hel påse för 300-nånting kr. Som hittat! Blockljus, små ljus, pussel, en boll, en mjukisdjursuggla. Minns inte vad mer men det var mycket mer iallafall. Visar sen!


Kommentarer
Postat av: Joanna - Mamma till Willem och bebis i magen

Hoppas ni hittade på roliga saker och hittade fina grejer i sthlm :)
Nu blir jag ju nyfiken på vad det egentliga ärendet var :)

Svar: ja det får du snart veta! :D
Daniella Goretti

2012-10-25 @ 18:15:58
URL: http://mittunderverk.blogg.se
Postat av: Johanna

Jösses vad nyfiken jag blir :D

Svar: snart så ;)
Daniella Goretti

2012-10-25 @ 20:41:14
URL: http://Jolieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen