Några storlekar mindre

publicerat i Shoppat

Jag köpte ju ett par jeans på h&m idag när vi var i Stockholm. Eftersom jag gått ner några kg så fick jag på mig storlek 29, och i jeansen från Gina Tricot som jag köpte i somras är det storlek 32 och 31. Sen är det kanske skillnad på storlekar från affär till affär, men jag är så himla glad att jag blivit mindre! Dessa var väldigt höga i midjan också så det kanske bidrog till en mindre storlek eftersom jag är bredare om höfterna än midjan. Byxorna från i somras sitter ju inte lika högt upp som dessa jag köpte idag, hänger ni med?

Jag tog även kort på mig själv i underkläder idag för att jämföra och se skillnad och man (jag) ser verkligen!! Tack till mig själv att jag kan hålla igen men ändå kunna äta lite gott ibland. Det är nästan ett under känns det som för vissa veckor känns det som att jag proppat i mig alldeles för mycket. Snart kommer det kanske ett bakslag. Får hoppas att det inte gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen