Lugg eller inte?

publicerat i Vardagsliv

Idag har varit en händelserik dag. Först träffade jag min fina vän Ella och spenderade halva dagen med henne här hemma. Vi bara umgicks och åt mat. Hon sövde Leon så jag kunde laga maten. Guld värt! Vi gick promenad med hundarna och när Leon sov slappade vi bara framför tvn. Det är så vänlivet ska vara!

Efter vändejten träffade jag mina nya arbetskamrater och chef över en fika. Så trevligt det var att träffa alla, och chefen är helt underbar! Jag tror detta kommer bli så himla kul och bra!

När vi hade fikat hann jag hem en liten stund sen cyklade jag iväg för att jobba några timmar.
Nu är jag hemma och funderar starkt på att klippa lugg, ska nämligen träffa Johanna imorgon och även bli klippt. Vad tycker ni? Eftersom jag inte kommer att ha keps på mitt nya jobb är det ju nu fritt fram. Har länge tänkt på lugg men på mitt nuvarande jobb har vi keps och då är det verkligen inte snyggt med en lugg som pressas ner. Fy, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen