Delmål avklarat!

publicerat i Vardagsliv

Ni kanske undrar hur det går med min viktminskning? Jag väger mig en gång i veckan ungefär och det går neråt, men väldigt sakta! Men... Det är för att jag vill unna mig att äta godsaker - men med måtta. Jag har ju väldigt svårt för det där med måtta och äter hellre en hel påse med chips istället för bara några stycken. Allt eller inget typ. Jag försöker så gott jag kan just nu och tillåter mig själv att äta lite. Det kunde ju gått mycket fortare detta, om jag struntat i allt gott hade jag nog nu nått min målvikt, men jag vill ju kunna leva en sån här livsstil och med detta tänk framöver, så det kanske är bättre att det går sakta.
Jag har för övrigt bytt ner mig i byxstorlek (jobbets). Vanliga jeans vet jag inte, jag köpte ju tre par jeans i somras som jag fortfarande använder men en storlek mindre skulle nog inte skada tror jag.

Kämpa på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är Daniella, det är bättre att gå ner långsamt för då tror jag att det är större chans att man kan hålla vikten sen. Visst är det som om Leon säger något, jag tycker det låter som arabiska i mellanåt.

2012-10-18 @ 17:45:14
Postat av: Kicka

Glömde skriva mitt namn i inägget.

2012-10-18 @ 17:46:05
Postat av: Daniella

Tack så mycket! :-)

2012-10-18 @ 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen